Klachtenprocedure
Onze dienstverlening is erop gericht om aan te sluiten bij de behoeften van onze klanten en om hoogwaardige service te bieden. We streven ernaar om uitzonderlijke klantervaringen te leveren. Ondanks onze inspanningen is het echter onvermijdelijk dat er situaties kunnen ontstaan waarin een klant niet tevreden is over de geleverde dienst. Misschien betreft dat jouw ervaring.
Wij staan open voor feedback en hechten wij veel waarde aan de mening van jou als onze klant. Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn, dan moedigen wij je aan om dit met ons te delen, zodat wij de kans krijgen om jouw klacht serieus te nemen, te onderzoeken en waar mogelijk op te lossen.
Onze klachtenprocedure is opgezet om een transparant en gestructureerd proces te bieden voor het behandelen van klachten, met als uiteindelijk doel om onze dienstverlening te verbeteren en ervoor te zorgen dat elke klant een positieve ervaring met ons heeft.
Klachtenprocedure
- Indienen van een klacht
Ben je niet tevreden over onze dienstverlening. Dien dan jouw klacht in door een e-mail te sturen naar marije@marijevdberg.nl. Geef in deze mail aan wat jouw ontevredenheid heeft veroorzaakt en duidt daarbij de situatie. - Ontvangstbevestiging
Na ontvangst van de klacht ontvang je binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging, met daarin de verwachte afhandelingstermijn van de klacht. - Onderzoek van de klacht
De klacht zal binnen 5 werkdagen worden onderzocht door onze directeur, Marije van den Berg. Indien nodig neemt zij contact met je op voor aanvullende informatie. - Oplossing en communicatie
Binnen 14 werkdagen na ontvangst van de klacht zal je op de hoogte worden gebracht van de uitkomst van het onderzoek en de voorgestelde oplossing. - Registratie van de klacht
Alle klachten en de afhandeling ervan zullen worden geregistreerd en geanalyseerd om eventuele structurele verbeteringen door te voeren.
We hopen dat deze klachtenprocedure duidelijk voor jou maakt dat jouw tevredenheid en feedback voor ons van het grootste belang zijn. We willen jouw ervaring met ons zo positief mogelijk maken en zullen er alles aan doen om eventuele klachten serieus te nemen en op te lossen.